Πέμπτη 12 Φεβρουαρίου 2009

Greek Songs


Όπως είχα ήδη ανακοινώσει, σήμερα έγινε η παρουσίαση των 3 τραγουδιών απο τα οποία θα ψηφιστεί ένα ώστε να μας εκπροσωπήσει στη Μόσχα.


Μέσα σε ένα ήσυχο,Ελληνικό κλίμα, αυτό που λες τώρα νατο, έρχεται το masterpiece,το κλίμα που σου δίνει την αίσθηση πως η πρωτιά είναι και πάλι στο τσεπάκι μας (εμ σαφώς τσεπάκι γιατί με τους μισθούς στην Ελλάδα, δε νομίζω πως πρόκειται κανείς να χρειαστεί μεγαλύτερο...) παλιο ψωνάρες δλδ, έλεος πια.


Μπορείς να τα ακούσεις σε αυτό το ωραιότατο site της γλυκειάς μου ΕΡΤ για να έχεις και γνώμη.

ΤΩΡΑ δες τη δική μου (αφού τα έχεις ακούσει, για να μη λες πως σε επηρεάζω)


****


Η παρακμή στα μέγιστά της.


Ουδεμία πρωτοτυπία.


Το μόνο που μου έκανε ένα κλικάκι (και πρόσεξε το υποκοριστικό) ήταν το Out of Control, του οποίου το κουπλέ έχει ένα ενδιαφέρον,το υπόλοιπο ΟΧΙ.

Ωστόσο,αυτό είναι που θα πάρει την ψήφο μου,γιατί δλδ δεν έχω άλλη επιλογή.


Το Right on Time είναι μια σαχλο-μπαλάντα και το This is our Night είναι ένα συνηθισμένο up tempo σαχλο τράγουδο.


ΕΛΕΟΣ


p.s. Η πληροφορία πως ο Arash θα εκπροσωπήσει το Azerbaijan φέτος επιβεβαιώθηκε και μπορείς να διαβάσεις το ρεπορτάζ ΕΔΩ


Σας Φιλώ

5 σχόλια:

Hfaistiwnas είπε...

Κανένα ενδιαφέρον για κανένα από τα τραγούδια... δεν ξέρω αλλά φέτος μου φαίνονται πολύ χλιαρά τα πράγματα!!!

gay super hero είπε...

Και τα τρία της σειράς είναι αλλά νομίζω ότι το Out of Control είναι το πιο απαράδεκτο από τα τρία.

Η Νορβηγία αν πάει με τον Alexander θα σκίσει!!!

Ανώνυμος είπε...

Εμένα το 3 μ' αρέσει! Λίγο το ρεφραίν να φτιάξουν και θα είναι ok!

Ανώνυμος είπε...

και τα 3 ηταν χαλια....μηπως,λεω μηπως, να πηγαιναμε καλυτερα με το "και σε θελω "....;;;;;;;ποιο πολλες πιθανοτητες εχουμε να κερδισουμε....

another είπε...

χαλια τα τραγουδια η μιση ελλαδα το λεει, οχι μονο εμεις. Σκατα.
ας διαλεξει ο Σακης πιο θελει να πει, ουτως η αλλως οποιο κ να ειναι, χαλια θα ναι.
με τετοιο ανταγωνισμο ρε...
που πας μωρη ξυπολυτη.~!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails