Τρίτη 23 Νοεμβρίου 2010

Fireworks!


My (recent) life could easily be summed up in this post's title! I mean...hear the bang? see the flames? enjoy with amazement the sky show, all the forms, the colors? and then puff, all gone until it repeats itself (usually disguised by other colors and forms!). Πολύ φιλοσοφική η προσέγγιση ε;
Αλλά δε σας φοβάμαι, σας έχω μυήσει στους συλλογισμούς μου! (αν δεν έχεις μυηθεί ακόμη, join me, we can help change the world :P)

Τί κάνετε αγάπες;;;;
Μου λείψατε ρε! Βαριέμαι φριχτά να ανανεώνω και ώρες ώρες βαριέμαι και να ζω!

Είμαι freshman στο graduate status και έχω χαθεί στο σύμπαν (ναι ναι καλά πληροφορείσαι, έβγαλα τη διάσημη σχολή μου στα 4 προβλεπόμενα έτη - σε αντίθεση με τους πολλούς υπερήλικους συμφοιτητές μου - γκουχ γκουχ!).
Ψάχνομαι στους δρόμους του μεταπτυχιακού ταυτόχρονα με διάφορες πρακτικές που μου έχουν γυαλίσει στο εξωτερικό και θέλω να πάω πάραυτα (όσο περισσότερες πρακτικές σου λέει, για το μεταπτυχιακό, τόσο πιο εύκολη πρόσβαση στο Harvard ή στο Yale - τί να πάψω να ονειρεύομαι;;;!).

Έτσι λοιπόν, κατα τη διάρκεια της αρχικής ραθυμίας μου, σχεδίαζα το μέλλον μου και προσπαθώ να βγάζω και λίγα μπλε, πορτοκαλί,πράσινα,κίτρινα και μοβ!!

Κάνω όσα castings και go-sees μπορώ, αν και όλοι όσοι με ξέρουν μου λένε πως δεν το κυνηγάω αρκετά. Μου δημιουργούνται πολλές αμφιβολίες ως προς το χώρο, η αλήθεια είναι και ταυτόχρονα δεν αισθάνομαι πως είναι η μόνη μου διέξοδος για χρήματα, συνεπώς ο επαγγελματισμός μου ακολουθεί τους κύκλους του θυμικού μου (ναι με βρίζει το πρακτορείο, καλά μαντεύεις). Τώρα βέβαια αν μου δοθούν ευκαιρίες τρελές και με συμφέρει περισσότερο το full time modeling (καθότι όσοι έχετε επαφή με τη μόδα, βλέπετε πως οι τάσεις στο male modeling είναι εντελώς στα μέτρα μου) ίσως το pursue περισσότερο και ξεχάσω όλα τα Ακαδημαϊκά όνειρα!! (shock? :P)

Anyway, επίσης ασχολούμαι με εθελοντικές δραστηριότητες.
Τόσο με το σύλλογο Erasmus του πανεπιστημίου μου που σας έχω πει (του οποίο είμαι επικεφαλής) όσο και με οργανώσεις κατά του καπνίσματος, άλλες που ασχολούνται με την αξιοποίηση των leadership potentials σου, αναδασώσεις απανταχού, πολιτικές οργανώσεις (τοπικές και μη) και φυσικά εθελοντής στο Athens pride. Σκοπεύω να αναλάβω κι άλλες εθελοντικές θέσεις σύντομα (θα ενημερώσω εν ευθέτω χρόνω).

Ξέρεις πως έχω σε εκκρεμμή διαδικασία αγωγή εναντίον του Ελληνικού κράτους για την παράνομη υποχρεωτική στράτευση. Παράλληλα όμως με όλο αυτό, εμένα μου έχει μπει το μικρόβιο του στρατού περισσότερο απο παλιά, μια περίοδο ήθελα να μπω στα αξιωματικά σώματα!
Βέβαια δε με τρομάζει πολύ διότι η όλη ιδεολογία μου ταυτίζεται με του στρατού και της ευρύτερης πειθαρχίας.
Θα μου πεις όμως, προς τι η αγωγή...
Διότι γνωρίζω πως αντίκειται στο δίκαιο καθώς και στα ευρύτερα ανθρώπινα δικαιώματα η Υποχρεωτική (το τονίζω το υποχρεωτική) στράτευση και κανείς μέχρι τώρα δεν έχει κάνει τίποτα γι'αυτό, απλά το υπομένουν λες και είναι αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής τους (Hello guys! you're in Europe!). Η στράτευση ΠΡΕΠΕΙ να είναι κατ'επιλογήν και απολύτως μισθοφορική (εγώ θα δήλωνα πρώτος πρώτος, σε ένα τέτοιο σύστημα). Τέλος. Ελπίζω να συμβάλλετε στην ενίσχυση αυτής της ιδέας και να με στηρίξετε στο ΕΔΔΑ ^^

Όσο για τα αισθηματικά, όλο τέλειες περιπτώσεις προκύπτουν στη ζωή μου (εξαιρούνται οι λυγούριδες και οι πέφτουλες, εννοείται), εξαιρετικού ενδιαφέροντος, τα περισσότερα απο όσα ψάχνω τα βρισκω τη στιγμή που λέω τέλος - έκλεισα (εξαιτίας των απογοητεύσεων) που όμως άλλοτε τα βαριέμαι, άλλοτε γίνεται ένα puff και χάνεται η μαγεία, άλλοτε διαπιστώνω πως η εξαρχής επικοινωνία έλξης και συναισθήματος ήταν για να κοιμηθούν μαζί μου, και πάει λέγοντας...you get me!
Τώρα 'βγαίνω' με ένα παιδί, είναι πολύ καλά και προσπαθώ να το κάνω να δουλέψει γιατί έχει (απο όσα έχω δει, so far) τα περισσότερα απο όσα θα ήθελα, για να πω: ''He's the One'' ^_^
We'll see, hopefully όλα θα πάνε τέλεια...Wish me Luck ;)

Τώρα πάω να κάνω το καθημερινό μου work out γιατί πιο μετά έχω συνάντηση με κάποιες απο τις προαναφερθείσες οργανώσεις αλλά και με την κολλητή για ψώνια και κουτσομπολιό!
(το pilates είναι απόλυτο, έχω να σου πω, ξέρεις πως κάνω έναν αιώνα τώρα αλλά τώρα μπορώ να πω πως το λατρεύω - άσχετο - σκέφτομαι να ξεκινήσω σύγχρονο χορό, τί λες;)

Άντε,

Σας Φιλώ

2 σχόλια:

Hfaistiwnas είπε...

χεχεχε όλα μια χαρά τα βλέπω εγώ! Και στο μέλλον ακόμη καλύτερα με τόσες δραστηριότητες που κάνεις!
Μπράβο που ασχολείσαι με διάφορα!
Επίσης καλή επιτυχία σε όλους τους τομείς!!!

mahler76 είπε...

ελπίζω το θέμα του στρατού να πάει καλύτερα από αυτό του καπνίσματος γιατί εκεί πήρατε τον πούλο και καπνίζουμε όλοι παντού χαχαχαχα

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails