Κυριακή 10 Αυγούστου 2008

I'm still here...

Μωρέ γλύκες μου σόρρυ που δεν ποστάρω αλλά κυριαρχεί μία αναστάτωση γενικά στο πρόγραμμά μου και είμαι κάπως freaked up...

Πριν ποστάρω όλα όσα έχω προγραμματίσει θέλω να καταθέσω την εξής απορία:

Γιατί όταν με παρεξηγούν,δεν καταλαβαίνουν τους αληθινούς μου στόχους και με αδικούν κατάφορα νιώθω πως με έχουν πιάσει απο το λαιμό και δεν μπορώ να ανασάνω??
Είμαι pathetic?? ελπίζω όχι γιατί μέχρι τώρα με θαύμαζα που δεν επηρρεαζόμουν απο ότι μου συνέβαινε...γιατί όμως επηρρεάζομαι τώρα???

my dear shrink tell me, I implore you...

6 σχόλια:

Hfaistiwnas είπε...

Τώρα τι να σου πω; Μπορεί να μην πιάνουν όλοι το μήκος κύματος που έχεις αγαπητέ.. συμβαίνει συχνά. Δυστυχώς (εδώ μέσα τουλάχιστον) πρέπει να προσέχουμε τι λέμε, γιατί δεν ξέρεις πάντα πως θα το πάρει ο άλλος..
Πρέπει να είμαστε λίγο αναίσθητοι σε αυτή τη ζωή.. μόνο που δεν είναι εύκολο πάντα.. :)
Θα σου περάσει.. συμβαίνουν αυτά..

Τομ Σόγιερ είπε...

Σου την είπαν εδώ μέσα..? Έπρεπε να γράψεις σε τί αναφαίρεσαι. Αν πρόκειται πάντως για str8 άτομο, μη σκας. Αυτοί δε χρειάζονται αιτία, για να μας πιάσουν από τον λαιμό, για οποιοδήποτε λόγο.
Όσο για το ποστάρισμα, σιγά σιγά, από το Φθινόπωρο, που θα μαζευτούν και οι ''άλλες''... Μάκια.

G Spot Unveiled© είπε...

den einai ypoxrewtiko na einai edw mesa...kai den mou tin eipan...apla pareksigithikan oi stoxoi kai oi skopoi mou..alloi itan kai alloi thewrithikan pws einai...akousa logia sklira pou den mou aksizan kai den mou dothike oute kan i eukairia na eksigisw...emeine olo to thema me tin pareksigisi kai ton egwismo na epikratei kai auti ti monimi aisthisi tou "gasp out of air" na me kurievei.....ahhhhh p.s.se peraiterw sxoliasmo de thelw na provw gt den exw skopo na ekthesw proswpa kai katastaseis-elpizw na eimai antiliptos :)

Hfaistiwnas είπε...

Είσαι είσαι!
Δεκτό..!
Να προσέχεις!

xipasmenos είπε...

it's normal honey.....find someone to give you the air you want......(χωρίς να εξαρτηθείς όμως)

G Spot Unveiled© είπε...

@hfaistiwnas: thank u hfaistiwnako mou :) agkalitsaaaaaaaaaaaa

@xipasmenos: elpizw na einai normal..gt den to exw ksananiwsei :(
an einai na 'rthei the right one the na 'rthei...
agkalitsa kai se senaaaaaaa :)

filakiaaaaa

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails