Δευτέρα 21 Ιουνίου 2010

June 22nd dress along

Άσε με και έπαθα σοκ αφού χθες με το που σας πρότεινα το ντρες κόουντ, είδα στο δελτίο καιρού πως θα βρέξει...ε έμεινα όπως νιώθεις και σήμερα ήμουν με μια έκφραση duh? και κοιτούσα τον ουρανό λέγοντας απο μέσα μου: Up yours biatch :P

Άσε που δουλεύω τα εικονιδιάκια στο φώτοσσοπ (παρατηρείς πως δημιουργώ την Ελληνική εκδοχή του sh - lol) με τους καιρούς, τα έχω έτοιμα λοιπόν και βαριέμαι σαν ξανθό καρότο, να τα αλλάζω!

Πάρτε τώρα την πρότασή μου και για αύριο







Πάλι κατά την παράδοσή μας, απο αριστερά προς τα δεξιά αναλογικά με την εικόνα


Lyle & Scott (πόλο τ σσέρτ)
Classic Mesh Polo
54 ευρώ

Dockers (παντελόνι)
Stretch Twill D0 Skinny Chinos
90 ευρώ

Bill Amberg (τσάντα)
Red Stripe Canvas Tote
168 ευρώ

Sperry Topsides (παπούτσι)
Navy Leather Deck Shoe
108 ευρώ

Καλή ένδυση λοιπόν ΚΑΙ αύριο :)

Σας φιλώ

υ.γ. Σε περίπτωση που εκκρεμμεί μια απορία στο μυαλό σου για το πως πήγα σήμερα σε μια απο τις τελευταίες μου συνθέσεις (χελλόου δέαρ εμβάθυνση Ποινικού!) θα σου πω πως έχω το πιο καμμένο μυαλό στη σχολή, έφυγα τελευταίος και αν δεν το περάσω θα καθήσω στον πρωθυπουργό που με πιλατεύει καιρό τώρα (δε θέλει να με δεσμεύσει όμως, γι'αυτό δε βλέπουμε ιδιαίτερες κινήσεις για την ισότητά μας - δικαιολογίες λέω εγώ - ΘΕΛΩ ΓΑΜΟ ΤΩΡΑ ΚΙ ΑΣ ΜΗΝ ΠΑΝΤΡΕΥΤΩ ΠΟΤΕ, ΑΝΤΕ.)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails